План роботи МО


Положення  про шкільне методичне об’єднання
вчителів  суспільно-гуманітарних дисциплін


1. Загальні положення.
1.1. Це положення визначає діяльність шкільного методичного об’єднання (далі - шкільне МО) учителів суспільно-гуманітарних дисциплін загальноосвітнього навчального закладу.
1.2.  Шкільне МО – це об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін, яке створюють з метою забезпечення умов для ефективної роботи словесників та реалізації їхніх творчих задумів.
1.3. Шкільне МО у своїй діяльності керується Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти», іншими законодавчими й нормативно – правовими актами України, а також цим Положенням.
1.4 У своїй діяльності шкільне МО покликане реалізувати основні завдання загальної середньої освіти, спрямовані на:
- сприяння всебічному розвитку, духовному збагаченню, активному становленню й самореалізації особистості в сучасному світі;
- виховання національно свідомого громадянина України;
- формування особистісних якостей учня, його світогляду, розвиток його здібностей;
- виховання поваги до Конституції України, державних символів України, української мови як державної мови України;
- виховання поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, національних цінностей українського народу та здобутків інших народів і націй»
- виховання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти;
- підготовку учнів до подальшої освіти й трудової діяльності.
           2. Створення шкільного МО.
 2.1. Шкільне МО створюють як, між предметне методичне об’єднання вчителів суспільно – гуманітарних дисциплін.
2.2. Керує роботою шкільного МО голова, якого обирають члени методичного об’єднання строком на три роки. У разі рівної кількості голосів під час голосування рішення ухвалює директор ЗНЗ.
2.3. Голова шкільного МО повинен мати вищу або першу кваліфікаційну категорію.
           3. Діяльність шкільного МО.
3.1.  Голова шкільного МО планує роботу на навчальний рік, що включає проведення засідань та між секційну діяльність, а також ведення документації.
3.2.  Засідання шкільного МО проводять п’ять – шість разів упродовж навчального року.
3.3.  План роботи методичного об’єднання складає голова шкільного МО з урахуванням типу закладу та завдань освітнього процесу. Затверджує річний план роботи шкільного МО методична рада.
3.4.  Перелік основних питань, які порушують на засіданнях шкільного МО:
- вивчення навчальних програм, інструктивних та методичних листів Міністерства освіти і науки України, підручників, посібників;
- ознайомлення з новою психолого – педагогічною й методичною літературою, фаховою пресою;
- обговорення досягнень психолого – педагогічної науки та перспективи педагогічного досвіду;
- заслуховування й обговорення доповідей, що стосуються актуальних проблем навчання й виховання учнів;
- складання й обговорення текстів для визначення рівня навчальних досягнень учнів української мови й літератури та зарубіжної літератури;
 - аналіз якості знань, умінь і навичок учнів;
- аналіз відвіданих уроків і заходів, обмін досвідом;
- творчі звіти вчителів за навчальний рік;
- звіти вчителів про курсову підготовку, атестацію;
- звіти про роботу, спрямовану на вирішення науково – методичної й виховної проблеми, над якою працює ЗНЗ;
- звіти вчителів, відповідальних за кабінети;
- вироблення й унесення пропозицій щодо змін до білетів і завдань ДПА;
- планування й підготовка предметних тижнів у ЗНЗ;
- підготовка й обговорення завдань до І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади гуманітарних дисциплін, інших змагань.
3.5. На засідання шкільного МО виносять не менше трьох питань. Роботу засідання проколюють.
3.6. Шкільне МО підзвітне у своїй роботі методичній раді й адміністрації ЗНЗ.
3.7. Шкільне МО може клопотатися перед адміністрацією ЗНЗ щодо заохочення (відзначення) учителів за досягнення високих результатів у роботі з учнями. Форми й види заохочення регулюються законодавствами України.
 
 


І засідання
Серпень
  1. Обговорення та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного циклу на 2020/2021 н. р. відповідно до методичних рекомендацій МОН України з урахуванням  тимчасових рекомендацій Головного державного санітарного лікаря України.
     2.Затвердження календарно - тематичних планів вчителів суспільно - гуманітарного циклу.
      3.Про ЗНО з української мови та літератури. Аналіз результатів, організація підготовки учнів, поради вчителям, батькам. (Челноков П.А.)
    4.Опрацювання нормативних документів МОН України та інструктивно-методичних матеріалів щодо вивчення навчальних предметів  у 2020-2021 н. р., методичних рекомендацій щодо оформлення та класних журналів та вимогами щодо дотримання норм єдиного мовного та орфографічного режиму на уроках словесності. (Тарасенко І.В.)
     5. Вивчення змін до навчальних програм. Робота з підручниками. Запровадження коригуючого навчання, внесення відповідних змін до календарних планів.
      6. Планування роботи з обдарованими дітьми. Обговорення плану про підготовку учнів та проведення І шкільного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури, конкурсу знавців української  мови імені П. Яцика, мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді ім.  Т. Шевченка, творчих конкурсів. Організувати активну участь учнів у Всеукраїнських конкурсах  «Соняшник», «Sunflower», інтернет-олімпіадах «На урок», «Всеосвіта», конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт МАН.

II засідання  
Жовтень
1.Організація дистанційної форми навчання в умовах карантину. Ідеї та інформаційно-педагогічні вміння. Огляд основних онлайн інструментів .
2.Підсумки І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури, іноземних мов. (Челноков П.А.)

3. Єдиний освітній простір: проблеми, перспективи:

3.1. STEM-освіта: проблеми та напрями впровадження.

3.2. Зміст і технології STEM-освіти.   (Доповідь. Тарасенко І.В.)

4. STEM-освіта як засіб формування критичного мислення та навичок дослідницької діяльності на уроках української літератури. (Виступ. Павленко Н.Є.)

5.Інформація про атестацію учителів суспільно - гуманітарного циклу.

6. Інтегрований урок історії з математикою  (Вчителі Шашкіна О.А. та Конькова Д.Е.). Обговорення уроку.

7. Інтегрований урок української літератури з LEGO математикою                      (Вчителі Тарасенко І.В. та Березняк І.С.). Обговорення уроку.


ІІІ засідання
Грудень
   1. Організація пошуково-дослідницької діяльності  на уроках зарубіжної літератури як засіб формування читацької компетентності. (Виступ. Жифарська Н.Є.)

2. Особливості STEM-освіти на різних етапах навчання:

2.1. Наступність як актуальна проблема початкової, середньої ланок освіти.

2.2. STEM-інноваційний напрям розвитку профільної школи: підготовка випускників, побудова успішної кар’єри.  (Доповідь. Челноков П.А.)

3. Розвиток творчого мислення особистості  на уроках української мови та літератури за допомогою елементів STEM . (Реферат. Тарасенко І.В.) .

4. Методика проведення нестандартного уроку англійської мови у старшій школі. (Виступ. Резнік В.М.)

5. Особливості навчання усного діалогічного мовлення на уроках німецької мови . (Виступ. Сушкова О.М.)

6. Інтегрований урок зарубіжної літератури з географією (Вчителі Жифарська Н.Є. та Жданов В.М.). Обговорення уроку.

7. Інтегрований урок німецької мови  з біологією (Вчителі Сушкова О.М. та Маринченко А.Г.). Обговорення уроку.

8. Проведення тижня іноземної мови. (Відповідальні вчителі:Олександрова Г.І., Резнік В.М., Мартиненко В.М., Сушкова О.М., Корниленко Н.А.)


ІV засідання
Січень
       1.Шляхи вдосконалення роботи вчителів щодо підвищення ефективності в набутті учнями міцних знань. Аналіз семестрових контрольних робіт, навчальних досягнень учнів 5-10 класів з української мови та літератури, іноземних мов. (Челноков П.А.)
2. STEM – орієнтований підхід до вивчення англійської мови (Доповідь. Олександрова Г.І.)
        3.Ознайомлення з новинками методичної літератури. (Доповідь. Сушкова О.М.)
      4. Обговорення плану проведення декади української мови та літератури. (Члени МО)
      5.Звіт про проведення тижня іноземної літератури. (Олександрова Г.І., Резнік В.М., Мартиненко В.М., Новосьолова С.І., Сушкова О.М.,    Корниленко Н.А.)

V засідання
Березень
         1. Підготовка стендової інформаційної наочності для випускників 9 -10-х класів у навчальних кабінетах та інформаційних куточках для батьків та учнів до ДПА. (Члени МО)
    2. Розвиток індивідуальності в колективній творчій діяльності. (Реферат. Мартиненко В.О.)
      3. Педагогічна імпровізація як вид творчої методичної діяльності словесника. (Реферат. Корниленко Н.А.)
      4. Відкритий урок з української мови. (Вчитель Павленко Н.Є. Обговорення уроку.)
      5. Проведення тижня української мови та літератури. (Відповідальні вчителі:  Челноков П.А., Жифарська Н.Є., Павленко Н.Є.,Тарасенко І.В.)

VІ  засідання
Травень
1.   Аналіз виконання навчальних програм та річних контрольних робіт за текстами адміністрації школи. (Челноков П.А.)
2. Звіт про роботу шкільного МО учителів суспільно - гуманітарного циклу. (Тарасенко І.В.)
3.  Обговорення пропозицій щодо планування роботи МО на наступний навчальний рік. (Члени МО)
4. Організація та проведення ДІІА з української мови та підготовка до ЗНО.
5. Огляд новинок психолого–педагогічної та методичної літератури.(Шашкіна О.А.)

 
 
 
 
 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар