Положення про
шкільне методичне об’єднаннявчителів суспільно-гуманітарних
дисциплін
1.2. Шкільне МО – це об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін, яке створюють з метою забезпечення умов для ефективної роботи словесників та реалізації їхніх творчих задумів.
1.3. Шкільне МО у своїй діяльності керується Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про позашкільну освіту», «Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти», іншими законодавчими й нормативно – правовими актами України, а також цим Положенням.
1.4 У своїй діяльності шкільне МО покликане реалізувати основні завдання загальної середньої освіти, спрямовані на:
- сприяння всебічному розвитку, духовному збагаченню, активному становленню й самореалізації особистості в сучасному світі;
- виховання національно свідомого громадянина України;
- формування особистісних якостей учня, його світогляду, розвиток його здібностей;
- виховання поваги до Конституції України, державних символів України, української мови як державної мови України;
- виховання поваги до народних традицій і звичаїв, державної мови, національних цінностей українського народу та здобутків інших народів і націй»
- виховання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти;
- підготовку учнів до подальшої освіти й трудової діяльності.
2. Створення шкільного МО.
2.1. Шкільне МО створюють як, між предметне методичне об’єднання вчителів суспільно – гуманітарних дисциплін.
2.2. Керує роботою шкільного МО голова, якого обирають члени методичного об’єднання строком на три роки. У разі рівної кількості голосів під час голосування рішення ухвалює директор ЗНЗ.
2.3. Голова шкільного МО повинен мати вищу або першу кваліфікаційну категорію.
3. Діяльність шкільного МО.
3.1. Голова шкільного МО планує роботу на навчальний рік, що включає проведення засідань та між секційну діяльність, а також ведення документації.
- ознайомлення з новою психолого – педагогічною й методичною літературою, фаховою пресою;
- обговорення досягнень психолого – педагогічної науки та перспективи педагогічного досвіду;
- заслуховування й обговорення доповідей, що стосуються актуальних проблем навчання й виховання учнів;
- складання й обговорення текстів для визначення рівня навчальних досягнень учнів української мови й літератури та зарубіжної літератури;
- аналіз якості знань, умінь і навичок учнів;
- аналіз відвіданих уроків і заходів, обмін досвідом;
- творчі звіти вчителів за навчальний рік;
- звіти вчителів про курсову підготовку, атестацію;
- звіти про роботу, спрямовану на вирішення науково – методичної й виховної проблеми, над якою працює ЗНЗ;
- звіти вчителів, відповідальних за кабінети;
- вироблення й унесення пропозицій щодо змін до білетів і завдань ДПА;
- планування й підготовка предметних тижнів у ЗНЗ;
- підготовка й обговорення завдань до І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади гуманітарних дисциплін, інших змагань.
3.5. На засідання шкільного МО виносять не менше трьох питань. Роботу засідання проколюють.
3.7. Шкільне МО може клопотатися перед адміністрацією ЗНЗ щодо заохочення (відзначення) учителів за досягнення високих результатів у роботі з учнями. Форми й види заохочення регулюються законодавствами України.
2.Затвердження календарно - тематичних планів вчителів суспільно - гуманітарного циклу.
3.Про ЗНО з української мови та літератури. Аналіз результатів, організація підготовки учнів, поради вчителям, батькам. (Челноков П.А.)
3. Єдиний освітній простір: проблеми, перспективи:
3.1. STEM-освіта: проблеми та напрями впровадження.
3.2. Зміст і технології STEM-освіти. (Доповідь. Тарасенко І.В.)
4. STEM-освіта як засіб формування критичного мислення та навичок дослідницької діяльності на уроках української літератури. (Виступ. Павленко Н.Є.)
5.Інформація про атестацію учителів суспільно - гуманітарного циклу.
6. Інтегрований урок історії з математикою (Вчителі Шашкіна О.А. та Конькова Д.Е.). Обговорення уроку.
7. Інтегрований урок української літератури з LEGO математикою (Вчителі Тарасенко І.В. та Березняк І.С.). Обговорення уроку.
2. Особливості STEM-освіти на
різних етапах навчання:
2.1. Наступність як актуальна проблема початкової, середньої ланок
освіти.
2.2. STEM-інноваційний напрям розвитку профільної школи:
підготовка випускників, побудова успішної кар’єри. (Доповідь. Челноков П.А.)
3. Розвиток творчого мислення особистості на уроках української мови та літератури за
допомогою елементів STEM . (Реферат. Тарасенко І.В.) .
4. Методика проведення нестандартного уроку англійської мови у старшій
школі. (Виступ. Резнік В.М.)
5. Особливості навчання усного діалогічного мовлення на уроках німецької мови . (Виступ. Сушкова О.М.)
7. Інтегрований урок німецької мови з біологією (Вчителі Сушкова О.М. та Маринченко А.Г.). Обговорення уроку.
8. Проведення тижня іноземної мови. (Відповідальні вчителі:Олександрова Г.І., Резнік В.М., Мартиненко В.М., Сушкова О.М., Корниленко Н.А.)
2. Розвиток індивідуальності в колективній творчій діяльності. (Реферат. Мартиненко В.О.)
Немає коментарів:
Дописати коментар